Voorbereidingen - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Max Nooitgedacht - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Max Nooitgedacht - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: maxdn

Blijf op de hoogte en volg Max

05 Juli 2010 | Nederland, Nijmegen

Over een slordige 38 uur is het zover, dan is het vertrek eindelijk daar. 2 weken lang verkas ik met familie naar het westen van de VS. De eerste dag staat natuurlijk vooral in het teken van de reis: ruim 11 uur vliegen, van Amsterdam naar San Francisco. Maar de dag is niet helemaal weg, want we vliegen ook 9 uur terug in de tijd. Momenteel gok ik op een uur of 3 s'middags als aankomsttijd. Dan is de dag daar nog lang niet voorbij. En ik zeg altijd, pas je direct aan aan de geldende tijd. Dus niet bij aankomst in het hotel in bed ploffen. Nee, lekker op blijven tot de avonduren. Op die manier zal het ritme snel wennen.
Vandaag en morgen staan nog in het teken van voorbereidingen. In mijn geval betekend dat mijn complete verzameling kleren doorspitten en kijken wat past, mijn iPod volgooien met films en series, een geschikte koffer vinden, en puzzelen hoe ik alles wat ik mee wil nemen zo compact mogelijk inpak, en dat uiteraard zonder de geldende gewichtslimiet van 23 kilo te overschrijden.
En dan het weer. Hier in Nederland is het typisch Nederlands zomerweer. Nogal wisselend namelijk, met wolken, zon, hitte, en koelte. Ook in de VS zijn de omstandigheden wisselend. In San Francisco is het rond de 20 graden en wisselend bewolkt, in Los Angeles iets boven de 20 en wisselend bewolkt, en in Las Vegas 40 graden en zonnig. Dat wordt dus niet alleen pakken voor de zomerzon, maar ook wat warmers voor de koelere oorden...
Tot slot nog even dit: Op deze site kunnen maar 10 foto's geplaatst worden, daarom verwijs ik iedereen voor foto's door naar mijn Hyvespagina. Misschien bedenk ik later nog wat anders, maar voor nu is dat voldoende. Voor degene die mijn hyvespagina niet weten: maxi89.hyves.nl

• 07 Juli 2010 - 12:11

Sander :

Gaaf. Ik ga je volgen
    Veel plezier

• 08 Juli 2010 - 14:05

Hetty En Maarten:

Goed om te horen dat jullie er zijn. Geef maar even aan Ed door dat het onderzoek niet vandaag is maar volgende week donderdag. Veel plezier en we volgen jullie.