Los Angeles - Reisverslag uit Anaheim, Verenigde Staten van Max Nooitgedacht - WaarBenJij.nu Los Angeles - Reisverslag uit Anaheim, Verenigde Staten van Max Nooitgedacht - WaarBenJij.nu

Los Angeles

Door: maxdn

Blijf op de hoogte en volg Max

10 Juli 2010 | Verenigde Staten, Anaheim

Vandaag voerde de reis ons naar Los Angeles. We waren vanochtend al vroeg vertrokken uit San Simeon, aangezien daar toch weinig te beleven viel. We zijn de kust verder afgezakt, en we hebben enkele mooie omgevingen gezien. We maakten een korte tussenstop in Santa Barbara, al was daar niet erg veel te zien. De pier was redelijk saai, en bovendien zat het weer ook niet echt mee, wat het plaatje ook niet echt bevorderde.
Hierna voerde de reis naar Beverly Hills, waar we een tijd door enkele dure winkelstraten hebben gelopen. Voor mij was hier niet erg veel aan, maar de rest van de familie kwam genoeg leuke dingen tegen, al waren de prijzen P.C. Hoofdstraat waardig. Naar Amerikaanse maatstaven dan.
Na deze omzwervingen reden we met de auto door naar Los Angeles zelf, meerbepaald Hollywood. Hier bezochten we een uitzichtpunt waar zich ook een observatorium bevond, waarin een mooie uitleg over verschillende schei- en sterrenkundige elementen te zien was. Hierna werden we nog getrakteerd op een lichte regenbui, maar dat was niet erg. We stapten hierna in de auto richting Anaheim, waar ons hotel zich bevind. Het is een redelijk simpel hotel, maar wel vlakbij Disney. Ook is er een leuk winkelcentrum in de buurt, waar zich tal van eetgelegenheden bevinden. We hebben gegeten bij een Amerikaans Italiaans restaurant, en toen we klaar waren was het al redelijk laat. Zodanig dat we zo snel naar bed gaan, want morgen staat er ook genoeg op het programma, niet in de laatste plaats de WK finale, die hier om 11:30 begint...

• 11 Juli 2010 - 09:11

Mams:

Goede reisverslagen!
    Jammer dat je er helemaal geen foto's op plaatst, ik kan niet op je hyves komen (moet ik zelf lid worden of zo?). Kun je af en toe niet een hele leuke of mooie foto erop zetten?
    Nederland is momenteel tropisch met gisteren temperaturen tot 38 graden! Gevolgd door een enorme onweersbui en gigantische wolkbreuk.Volgens de voorspellende inktvis gaat Spanje vanavond winnen, we zullen het zien...!
    Liefs voor allen, mams

• 11 Juli 2010 - 15:51

Familie De Haas:

Hallo familie Nooitgedacht. Zitten hier met opa en oma de haas die ik jouw verhaal heb voorgelezen. Ze hebben er erg van genoten. Ze eten hier en ontvluchten de warmte in hun huis. De storm geeft hier goed huisgehouden. Een grote kastanjeboom die op een notenboom is gevallen. Ed, ik heb flink wat noten notenlikeur??
    Max, je kan leuk en onderhoudend vertellen. We kunnen jullie zo volgen op jullie mooie reis. Volgende weer meer.
    Groet van ons allemaal
    Marlies